Patientforsikring/Klagemål - Post it´s tastatur og kaffekop Patientforsikring/Klagemål - Post it´s tastatur og kaffekop

Patientforsikring/Klagemål

Som sundhedsfacilitet i Sverige, er det lovpligtigt at have en patientforsikring. Hvis du ønsker at klage, komme med dine synspunkter eller forbedringsforslag, er vi taknemmelige over at tage imod dette.

Patientforsikring

Som privathospital i Sverige er der en lovpligtig forpligtelse til at have en patientforsikring. For privatbetalende patienter har Capio tegnet sin Patientforsikring hos Moderna. Hvis du kommer til skade, kan du være berettiget til økonomisk erstatning. Når du ikke får erstatning, skyldes det som regel, at skaden ikke kunne have været undgået.

Her anmelder du patientskade til Moderna: Patientskade (modernaforsakringar.se) Du kan også kontakte Moderna på tlf: +46 (0)200 21 21 20 og via e-mail: foretagsskador@modernaforsakringar.se

BEMÆRK! Hvis du vil anmelde en skade, der er sket før 1/5 2021, skal du anmelde det til Zürich

Klagemål

Vi arbejder løbende med at forbedre os og er derfor taknemmelige for din feedback. Send din mail til info.cftk@capio.se eller direkte til vores virksomhedsdirektør Richard Segerlund, på richard.segerlund@capio.se.